Prasa » Daria Widawska w reklamie kawy Jacobs
Widawska pije kawę Jacobs - Medialine.pl
31 października 2008 roku rusza pierwsza kampania reklamowa kawy Jacobs Cronat Gold. Twarzą kampanii została znana z seriali "Magda M." i "39 i pół" aktorka Daria Widawska.
Celem kampanii jest promowanie kawy Jacobs Cronat Gold, która kojarzy się z chwilą przyjemności i relaksu, z chwilą, którą każdy z nas chciałbym zatrzymać jak najdłużej. Hasło kampanii to "Zatrzymaj chwilę".
"Delikatny smak kawy Jacobs Cronat Gold kojarzy się z przyjemnością, łagodnością i spokojem. W reklamie chcieliśmy oddać ten nastrój i pokazać chwilę, w której nasi konsumenci piją swoją ulubioną kawę Jacobs Cronat Gold" - mówi Anna Grzelońska, Senior Brand Manager.
Kawa rozpuszczalna Jacobs Cronat Gold na polski rynek wprowadzona została w 1995 roku i szybko stała się leaderem wśród marek premium w segmencie kaw rozpuszczalnych. Co ciekawe, jest to pierwsza kampania wizerunkowa marki od momentu wprowadzenia jej na rynek. Swoją silną pozycję zawdzięcza ona przede wszystkim delikatnemu smakowi, wysokiej jakości i charakterystycznym złotym kryształkom. Spot z udziałem znanej aktorki Darii Widawskiej będzie pierwszą kampanią reklamową kawy rozpuszczalnej Jacobs Cronat Gold.
"Wybraliśmy do pierwszej kampanii reklamowej kawy Jacobs Cronat Gold Darię Widawską, ponieważ podoba się nam jej pozytywne podejście do życia, ciepło, które w sobie ma, no i oczywiście miłość do kawy, bez której nie wychodzi z domu. Chcieliśmy pokazać, że nawet tak aktywna osoba jak Daria potrzebuje chwili odprężenia i relaksu, którą daje kawa Jacobs Cronat Gold" – dodaje Anna Grzelońska.
Spot reklamowy kawy Jacobs Cronat Gold z udziałem Darii Widawskiej emitowany będzie od 31 października 2008 roku na antenie TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz TVN Style. 30 sekundowy spot przygotowała agencja reklamowa EURO RSCG 4D Amsterdam, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. W ramach kampanii reklamowej kawa Jacobs Cronat Gold będzie promowana również na billbordach w największych miastach Polski oraz od 5 listopada 2008 w salonach Empik. Konsumenci dokonujący zakupów w tej sieci otrzymają próbki kawy Jacobs Cronat Gold oraz zakładkę do ich ulubionych książek.
(...)
http://medialine.pl/artykul.php?getpage_id=3&getsubpage_id=2&artykul_id=13454e
Celem kampanii jest promowanie kawy Jacobs Cronat Gold, która kojarzy się z chwilą przyjemności i relaksu, z chwilą, którą każdy z nas chciałbym zatrzymać jak najdłużej. Hasło kampanii to "Zatrzymaj chwilę".
"Delikatny smak kawy Jacobs Cronat Gold kojarzy się z przyjemnością, łagodnością i spokojem. W reklamie chcieliśmy oddać ten nastrój i pokazać chwilę, w której nasi konsumenci piją swoją ulubioną kawę Jacobs Cronat Gold" - mówi Anna Grzelońska, Senior Brand Manager.
Kawa rozpuszczalna Jacobs Cronat Gold na polski rynek wprowadzona została w 1995 roku i szybko stała się leaderem wśród marek premium w segmencie kaw rozpuszczalnych. Co ciekawe, jest to pierwsza kampania wizerunkowa marki od momentu wprowadzenia jej na rynek. Swoją silną pozycję zawdzięcza ona przede wszystkim delikatnemu smakowi, wysokiej jakości i charakterystycznym złotym kryształkom. Spot z udziałem znanej aktorki Darii Widawskiej będzie pierwszą kampanią reklamową kawy rozpuszczalnej Jacobs Cronat Gold.
"Wybraliśmy do pierwszej kampanii reklamowej kawy Jacobs Cronat Gold Darię Widawską, ponieważ podoba się nam jej pozytywne podejście do życia, ciepło, które w sobie ma, no i oczywiście miłość do kawy, bez której nie wychodzi z domu. Chcieliśmy pokazać, że nawet tak aktywna osoba jak Daria potrzebuje chwili odprężenia i relaksu, którą daje kawa Jacobs Cronat Gold" – dodaje Anna Grzelońska.
Spot reklamowy kawy Jacobs Cronat Gold z udziałem Darii Widawskiej emitowany będzie od 31 października 2008 roku na antenie TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz TVN Style. 30 sekundowy spot przygotowała agencja reklamowa EURO RSCG 4D Amsterdam, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. W ramach kampanii reklamowej kawa Jacobs Cronat Gold będzie promowana również na billbordach w największych miastach Polski oraz od 5 listopada 2008 w salonach Empik. Konsumenci dokonujący zakupów w tej sieci otrzymają próbki kawy Jacobs Cronat Gold oraz zakładkę do ich ulubionych książek.
(...)
http://medialine.pl/artykul.php?getpage_id=3&getsubpage_id=2&artykul_id=13454e