Prezenterzy
Maciej Wisławski
Organizujemy przedsięwzięcia, w których mogą uczestniczyć gwiazdy. Współpracujemy z najlepszymi gwiazdami show-biznesu: aktorami, prezenterami, dziennikarzami.
Maciej Wisławski (ur. 19 stycznia 1944 w Skierniewicach) - polski pilot rajdowy. Jest jednym z najbardziej utytułowanych rajdowców w Polsce. Swoją karierę rajdową rozpoczynał od startów w 1973 za kierownicą Syreny 104. Rok później wystartował i zdobył tytuł najlepszego rajdowca za kierownicą Wartburga w Mistrzostwach okręgu warszawskiego.
Od 1975 startuje już w rajdach jako pilot. Startował jako pilot polskich kierowców: Henryka Mandery, Andrzeja Lubiaka. W 1988 wystartował w pierwszym rajdzie obok Krzysztofa Hołowczyca (Polonez 2000). To właśnie z Hołowczycem święcił swoje największe sukcesy.
Dwa razy w karierze w 1995 i 1996 wygrał razem z nim Mistrzostwo Polski (Toyota Celica ST185). W 1997 wspólnie z Krzysztofem Hołowczycem zdobył tytuł Rajdowego Mistrza Europy (Subaru Impreza 555).
W 1998 wystartował w Rajdowych Mistrzostwach Świata w Rajdzie Argentyny i zajął tam wspólnie z Hołowczycem 7 miejsce w klasyfikacji generalnej, ale 1 w kategorii Teams Cup (Subaru Impreza WRC). Od 2002 przestał już jeździć w autach typu WRC i przesiadł się do aut grup N i S1600. Pilotował tam m.in. Leszka Kuzaja i Sebastiana Frycza. Od 2003 był pilotem Macieja Lubiaka (Mitsubishi Lancer Evolution Gr. N).Od Rajdu Elmot -Remy 2007 pilotuje Kajetana Kajetanowicza.
Od roku 1998 prowadzi w TVN Turbo magazyn Automaniak. Występuje również w innych programach tej stacji, m.in. Szkoła Auto.
Maciej Wisławski (ur. 19 stycznia 1944 w Skierniewicach) - polski pilot rajdowy. Jest jednym z najbardziej utytułowanych rajdowców w Polsce. Swoją karierę rajdową rozpoczynał od startów w 1973 za kierownicą Syreny 104. Rok później wystartował i zdobył tytuł najlepszego rajdowca za kierownicą Wartburga w Mistrzostwach okręgu warszawskiego.
Od 1975 startuje już w rajdach jako pilot. Startował jako pilot polskich kierowców: Henryka Mandery, Andrzeja Lubiaka. W 1988 wystartował w pierwszym rajdzie obok Krzysztofa Hołowczyca (Polonez 2000). To właśnie z Hołowczycem święcił swoje największe sukcesy.
Dwa razy w karierze w 1995 i 1996 wygrał razem z nim Mistrzostwo Polski (Toyota Celica ST185). W 1997 wspólnie z Krzysztofem Hołowczycem zdobył tytuł Rajdowego Mistrza Europy (Subaru Impreza 555).
W 1998 wystartował w Rajdowych Mistrzostwach Świata w Rajdzie Argentyny i zajął tam wspólnie z Hołowczycem 7 miejsce w klasyfikacji generalnej, ale 1 w kategorii Teams Cup (Subaru Impreza WRC). Od 2002 przestał już jeździć w autach typu WRC i przesiadł się do aut grup N i S1600. Pilotował tam m.in. Leszka Kuzaja i Sebastiana Frycza. Od 2003 był pilotem Macieja Lubiaka (Mitsubishi Lancer Evolution Gr. N).Od Rajdu Elmot -Remy 2007 pilotuje Kajetana Kajetanowicza.
Od roku 1998 prowadzi w TVN Turbo magazyn Automaniak. Występuje również w innych programach tej stacji, m.in. Szkoła Auto.